RUJUKAN
Affizal
Ahmad dan Rafidah Sahak. (2009). Teacher-student attachment and teachers’
attitudes towards work, Jurnal Pendidik dan Pendidikan, 24, 55-72. Diperoleh
daripada http://web.usm.my/education/publication/JPP24_Affizal_55-72.pdf
Azahari, W. A. F. W., & Mansor, M.
(2018). Pengaruh amalan pembelajaran profesional terhadap kepimpinan guru-guru
kolej vokasional di Perak. Management Research Journal, 7, 32-43
AzIz, A.,
& ANdIN, C. (2018). Penggunaan Strategi Pembelajaran Koperatif untuk
Meningkatkan Tahap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Pelajar (The Use of
Cooperative Learning Strategies to Improve Students’ Higher Order Thinking
Skills). Jurnal Pendidikan Malaysia (Malaysian Journal of Education), 43(1),
1-9.
Sallehin,
S. A., & Ab Halim, F. (2018). PENGGUNAAN ALAT BAHAN BANTU MENGAJAR
BERASASKAN MULTIMEDIA DALAM PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN DI SEKOLAH MENENGAH ZON
BENUT. Online Journal for TVET Practioners.
Shaffe Mohd
Daud, Ramli Basri, Roselan Baki,Sahandri Ghani Hamzah and Mokhtar Nawawi.
(2011). Pengaruh Amalan Jenaka Terhadap Pengajaran dan Pembelajaran Murid, Asia
Pacific Journal of Educators and Education, 26, 125-144. Diperoleh daripada
http://www.myjurnal.my/filebank/published_article/33036/9.pdf
No comments:
Post a Comment