Saturday, April 4, 2020

RUMUSAN DAN RUJUKAN

   


RUJUKAN

Affizal Ahmad dan Rafidah Sahak. (2009). Teacher-student attachment and teachers’ attitudes towards work, Jurnal Pendidik dan Pendidikan, 24, 55-72. Diperoleh daripada http://web.usm.my/education/publication/JPP24_Affizal_55-72.pdf
Azahari, W. A. F. W., & Mansor, M. (2018). Pengaruh amalan pembelajaran profesional terhadap kepimpinan guru-guru kolej vokasional di Perak. Management Research Journal, 7, 32-43
AzIz, A., & ANdIN, C. (2018). Penggunaan Strategi Pembelajaran Koperatif untuk Meningkatkan Tahap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Pelajar (The Use of Cooperative Learning Strategies to Improve Students’ Higher Order Thinking Skills). Jurnal Pendidikan Malaysia (Malaysian Journal of Education), 43(1), 1-9.
Sallehin, S. A., & Ab Halim, F. (2018). PENGGUNAAN ALAT BAHAN BANTU MENGAJAR BERASASKAN MULTIMEDIA DALAM PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN DI SEKOLAH MENENGAH ZON BENUT. Online Journal for TVET Practioners.
Shaffe Mohd Daud, Ramli Basri, Roselan Baki,Sahandri Ghani Hamzah and Mokhtar Nawawi. (2011). Pengaruh Amalan Jenaka Terhadap Pengajaran dan Pembelajaran Murid, Asia Pacific Journal of Educators and Education, 26, 125-144. Diperoleh daripada http://www.myjurnal.my/filebank/published_article/33036/9.pdf

No comments:

Post a Comment